Правила спортклубу Драйв

особливості користування послугами під час військового стану

  • Абонемент куплений під час дій військового стану не може заморожуватися чи переоформлюватися.
  • При забороні роботи спортивних закладів чи загрозі персоналу або клієнтам спортклуб припиняє роботу негайно без попередження.
  • У військовий період надаються послуги згідно тимчасового прайсу.
  • При неможливості отримувати послуги з будь-яких причин, кошти оплачені клієнтом не повертаються не залежно від обставин.
  • Частина сервісу клубу може бути недоступна, в тому числі послуги з опалення, гарячої води, робота терміналів.
  • Клуб може на власний розсуд встановлювати графік роботи залежно від наповнення клубу клієнтами і можливості роботи персоналу.

Правила користування послугами

  • Абонемент на відвідування тренувань діє визначений строк. При закінченні терміну абонементу він вважається закритим.
  • Оплата (за одне тренування або строковий Абонемент) проводиться виключно перед заняттям.
  • Перед початком кожного тренування клієнт зобов’язаний зареєструватися в клубі шляхом надання карти клієнта в обмін на ключ до гардеробної шафки. При відсутності карти клієнта, ключ видається виключно під страховий депозит вартості ключа, згідно тарифів клубу, і повертається клієнту під час повернення ключа від шафки гардеробу. Клієнт не має права входу у клуб: без ключа до гардеробної та бахіл на взуття.
  • Тарифи діють виключно для членів спортклубів ДРАЙВ, що зареєстровані та ідентифіковані в базі даних клубу. Не зареєстровані клієнти можуть користуватися разовими спеціальними тарифами для неперсоніфікованих користувачів. База даних клієнтів ДРАЙВ ведеться відповідно до ЗУ “Про захист персональних даних”.
  • Мінімальна оплата – за 1 тренування. 
  • Абонемент включає в себе обмежену або необмежену кількість занять та діє виключно для однієї особи. Заморозка (призупинення дії абонементу) можлива лише у абонементах зі строком дії від 3 місяців і більше, а також у персональних абонементах на 8 і 12 занять. Існує можливість платної заморозки.
  • Пропущені тренування не переносяться. Оплачений абонемент може бути повернений при умові його невикористання. Заміна абонемента на разовий дозволяється виключно до закінчення строку його дії при оплаті послуг з переоформлення абонементу (вартість переоформлення згідно тарифів, уточнюйте у адмінітратора), за умови що використане лише одне заняття.
  • Адміністрація залишає за собою право встановлювати святкові – вихідні дні. Як правило в СК ДРАЙВ є лише 3 вихідні дні на рік: 1 січня (Новий Рік), 7 січня (Різдво) і перший день Великодня.
  • Особисті речі (спортивну форму, взуття, предмети гігієни) залишати в шафках після тренувань заборонено.
  • За збереження залишених після тренування речей адміністрація відповідальності не несе.
  • Клієнтові дозволяється тренуватися в будь-яких спортклубах ДРАЙВ по одному абонементу, якщо він є мережевим. Абонементи (прості, спеціальні чи акційні), які містять додаткові умови їх використання – використовуються після ознайомлення клієнта до або під час їх придбання.
  • Після закінчення виконання вправи кожен клієнт зобов’язаний повернути інвентар на місце.
  • Забороняється перебувати в тренувальних зонах у верхньому одязі і вуличному взутті, займатися в у відкритому взутті чи босоніж або з оголеним торсом.
  • У межах ресепшену та прикасовій зоні клієнтам забороняється: переодягатися, залишати особисті речі, відпочивати, приймати їжу. Забороняється виносити майно за межі клубу (кримінальна відповідальність).
  • На території спортклубу клієнтам забороняється: продавати або пропонувати іншим клієнтам спортивне харчування, добавки, фармакологічні (в тому числі заборонені) препарати, надавати іншим клієнтам платні послуги інструктора/тренера, складати платні програми, дієти.
  • При псуванні або втраті майна, клієнт зобов’язаний відшкодувати повну вартість нанесеного збитку. При необережному поводженні з майном (кидання гантель або млинців на підлогу), якщо це не призвело до псування майна, адміністрація клубу має право достроково припинити надання послуг клієнту.
  • Адміністрація має право відмовити у наданні оплачених послуг клієнту, якщо той перебуває в нетверезому стані, порушує правила користування абонементом, заважає проведенню тренувань і заподіює незручності, порушує ці правила.
  • Розмовляти по телефону і вживати їжу чи жувати жувальну гумку в тренувальній зоні – забороняється.
  • Відповідальність за своє здоров’я і загальний фізичний стан на тренуванні несе клієнт. При наявності захворювань чи фізичних вад клієнт зобов’язаний надати дозвіл лікаря на відвідування тренувань. Будь-які захворювання, несучі за собою погіршення самопочуття клієнта під час тренування, не є предметом відповідальності адміністрації клубу.
  • Використання будь-якого спортивного обладнання та будь-які фізичні вправи можуть спричинити за собою отримання травм. Клієнт бере на себе повну і самостійну відповідальність за отримання будь-якого виду ушкоджень, від яких він може постраждати фізично або морально. Клієнт погоджується, що спортивний клуб не несе відповідальності за пошкодження, які можуть бути отримані ним в процесі тренування.
Бот вайбер
Інстаграм
Фейсбук
Телеграм
Правила